UCHWAŁA NR XXXIII/292/06 RADY GMINY WYSZKI z dnia 14 września 2006 r. w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Wyszki za I półrocze oraz z przebiegu wykonania planu 2006-10-10 1508 Art. czytany: 3289 razy UCHWAŁA NR XXXIII/292/06 Na podstawie art. 18 ust. 1 i 2 pkt. 4 i 9 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzadzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203 i Nr 167, poz. 1759, z 2005 R. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1475 oraz z 2006 r. Nr 17, poz. 128) oraz art. 198 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 i Nr 169, poz. 1420 oraz z 2006 r. Nr 45, poz. 319 i Nr 104, poz. 708) Rada Gminy uchwala co następuje: § 1. 1. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Wyszki za I półrocze powinna zawierać: 1) zestawienie tabelaryczne wykonania dochodów budżetu gminy, 2) zestawienie tabelaryczne wykonania wydatków budżetu gminy, 3) zestawienie tabelaryczne dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych, 4) zestawienie dochodów i wydatków dotyczących zadań wspólnych realizowanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego, 5) zestawienie tabelaryczne dotacji celowych dla podmiotów niezaliczonych do sektora finansów publicznych, 6) zestawienie tabelaryczne o przychodach i rozchodach Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska, 7) sprawozdanie NDS o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do 30 czerwca, 8) wykaz jednostek budżetowych, które utworzyły rachunek dochodów własnych, 9) sprawozdanie z dokonanych umorzeń wierzytelności oraz udzielonych ulg 2. Zestawienia wymienione w ust. 1 pkt 1,2,3,4,5,6 sporządza się w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej. 3. Do zestawień wymienionych w § 1 ust. 1 pkt. 1 i 2 należy sporządzić część opisową. § 2. 1. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Turystyki w Wyszkach za I półrocze powinna zawierać zestawienie tabelaryczne przychodów, kosztów na poszczególnych rodzajach działalności. 2. Zestawienie wymienione w ust. 1 pkt. 1 sporządza się w szczegółowości nie mniejszej niż określone w planie finansowym. 3. Do zestawienia wymienionego w § 2 należy sporządzić część opisową. § 3. Traci moc uchwała Nr X/137/03 Rady Gminy Wyszki z dnia 22 października 2003 r. w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budzetu za I półrocze. § 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. |