A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Władze
Urząd Gminy
Przetargi
Jednostki podległe
Referaty
Budżet i finanse
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Kontakt
Udostępnianie informacji
Oferty inwestycyjne
Wybory i referenda
Konsultacje
Współpraca z NGO
Ponowne wykorzystywanie
Petycje
Dostępność
Projekty realizowane ze środków Funduszu Inwestycji Lokalnych
Projekty realizowane ze Środków Państwowego Funduszu Celowego
Projekty Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Poprawa efektywności energetycznej budynków
Dotacje
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Obwieszczenie o zgromadzeniu akt (decyzja środowiskowa) dla przedsięwzięcia polegającego na Przebudowie z rozbudową drogi gminnej Nr 107524B w m. Samułki Duże.
» Obwieszczenie o zgromadzeniu akt (decyzja środowiskowa) dla przedsięwzięcia budowia budynku obory wolnostanowiskowej w obrębie wsi Bujnowo
» Obwieszczenie o wydaniu decyzji dla przedsięwzięcia polegającego na Rozbudowie drogi powiatowej Nr 1575B Stołowacz -Mulawicze wraz z przebudową mostu.
» Informacja o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych
» Budżet gminy na 2024 r.
  • Władze
  • Wójt Gminy
  • Zarządzenia i inne akty prawne
  • Zarządzenia Wójta - 2005 rok
  • Zarządzenie Nr 161/2005 Wójta Gminy Wyszki z dnia 25 lipca 2005 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji

    Zarządzenie Nr 161/2005
    Wójta Gminy Wyszki
    z dnia 25 lipca 2005 roku
    w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji.


    § 1


    Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji materiałów bibliotecznych w Gminnej Bibliotece Publicznej w Wyszkach przez komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:
    1. Zawadzka Alfreda – przewodniczący
    2. Falkowska Magdalena – członek
    3. Korzeniewska Renata - członek
    4. Komar Marzena - członek
    5. Lachowska Małgorzata - członek
    w terminie od dnia 01 sierpnia 2005 r do dnia 20 sierpnia 2005 r.
    oraz osoby materialnie odpowiedzialne:
    1. Olszańska Anna
    2. Wyszkowska Janina

    § 2


    1. Inwentaryzacją należy objąć księgozbiór.
    2. Inwentaryzację należy przeprowadzić metodą spisu z natury według stanu na dzień 30 czerwca 2005 r.

    § 3


    1. Ustalić zgodność stanu księgozbioru z ewidencją finansowo-księgową.
    2. Zaznaczyć na arkuszach spisowych ubytki z ksiąg i protokołów ubytków.
    3. Nanieść na arkusze spisowe księgozbiór znajdujący się na półkach w bibliotece
    4. Zaznaczyć na arkuszach spisowych księgozbiór z kart czytelników
    5. Sporządzić wykaz braków względnych i bezwzględnych
    6. Przedstawić wnioski odnośnie braków względnych i bezwzględnych.

    § 4


    Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej w referacie finansowo-księgowym w terminie do dnia 29 lipca 2005 r.

    § 5


    Zobowiązuje komisję do:
    1. przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
    2. przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 5 listopada 1999 r. w sprawie zasad ewidencji materiałów bibliotecznych (Dz. U. Nr 93, poz. 1077 ze zm. z 2001 r. Nr 74, poz. 793),
    3. stwierdzenie stanu faktycznego księgozbioru
    4. sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,
    5. przekazania kompletnej dokumentacji do referatu finansowo- księgowego w terminie pięciu dni po zakończeniu spisu.

    § 6


    Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

    § 7


    Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia.


    Data wprowadzenia: 2005-09-02 1504
    Data upublicznienia: 2005-09-02
    Art. czytany: 3279 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Andrzej Niewiński
    Rejestr zmian:
    2005-09-02
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Andrzej Niewiński
    Biuletyn Informacji Publicznej

    URZĄD GMINY
    WYSZKI

    ul. Piórkowska 2
    17-132 Wyszki
    tel. (85) 730 58 90
    fax (85) 730 58 99

    GODZINY OTWARCIA:
    Poniedziałek- Piątek
    730 - 1530



    ______________________

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza

    ______________________


    cyfrowy urząd

    >>> Urząd Gminy Wyszki <<<