|
|
|
|
Władze Wójt Gminy Zarządzenia i inne akty prawne Zarządzenia Wójta - 2005 rok
|
|
ZARZĄDZENIE NR 176/05 Wójta Gminy Wyszki z dnia 28 września 2005 roku w sprawie powołania stałej Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
ZARZĄDZENIE NR 176/05
Wójta Gminy Wyszki
z dnia 28 września 2005 roku
w sprawie powołania stałej Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie Ustawy o zamówieniach publicznych.
Na podstawie art.31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj.: Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 20a ust.1 ustawy z dnia 10 czerwca 1994 r. o zamówieniach publicznych (tj.: Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz.664) oraz § 2 ust.1 , § 4 ust.1 i 4 Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowych zasad powoływania członków komisji przetargowej oraz trybu jej pracy (Dz.U. z 2002 r., Nr 82, poz.743) ustalam, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:
1) Kazimierz Tymosiak - Przewodniczący Komisji Przetargowej
2) Piotrowski Aleksy - Sekretarz Komisji
3) Kamil Kalinowski - Członek Komisji
4) Jadwiga Borowska - Członek Komisji
5) Anna Wiercińska - Członek Komisji
6) Alicja Falkowska - Członek Komisji
7) Franciszek Baranowski - Członek Komisji
§ 2
Komisja Przetargowa rozpoczyna prace z dniem powołania.
§ 3
Postanowienia ogólne:
1) Komisja jest zespołem pomocniczym powołanym do oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert.
2) Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
3) Pracą Komisji kieruje Przewodniczący Komisji.
4) Członkowie komisji składają, niezwłocznie po zapoznaniu się z oświadczeniami lub dokumentami złożonymi przez dostawców lub wykonawców, w celu potwierdzenia spełnienia stawianych im warunków pisemne oświadczenia o zaistnieniu lub braku istnienia okoliczności o których mowa w art. 17 ust. 2 Prawa zamówień publicznych.
§ 4
Do zadań Wójta należy:
1) odebranie oświadczeń członków komisji o zaistnieniu lub braku okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych,
2) wyłączenie członka komisji z dalszego udziału w postępowaniu w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących wyłączenie jego, określonych w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych,
3) udzielanie wyjaśnień treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
4) powołanie biegłych, jeżeli zamówienie wymaga wiadomości specjalistycznych,
§ 5
Do zadań Przewodniczącego Komisji należy:
1) wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
2) podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
3) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
4) informowanie Wójta Gminy o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
§ 6
Do zadań Sekretarza Komisji należy prowadzenie dokumentacji postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego
§ 7
Do zadań komisji należy :
1) dokonanie otwarcia ofert,
2) ocena spełnienia warunków stawianych dostawcom lub wykonawcom,
3) przedstawianie propozycji wykluczenia wykonawcy w przypadkach określonych w Prawie zamówień publicznych,
4) przedstawianie propozycji odrzucenia oferty w przypadkach określonych w Prawie zamówień publicznych,
5) ocena ofert niepodlegających odrzuceniu ,
6) przedstawienie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
7) wystąpienie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
8) wystąpienie z wnioskiem do Wójta Gminy o powołanie biegłych w przypadku, gdy do prawidłowej oceny ofert lub innych czynności wymagana jest wiedza specjalistyczna.
§ 9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Data wprowadzenia: 2006-03-16 1337 Data upublicznienia: 2006-03-16 Art. czytany: 3324 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Andrzej Niewiński
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
URZĄD GMINY
WYSZKI
ul. Piórkowska 2
17-132 Wyszki
tel. (85) 730 58 90
fax (85) 730 58 99 GODZINY OTWARCIA:
Poniedziałek- Piątek
730 - 1530
______________________
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
______________________

|
|
|