A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Władze
Urząd Gminy
Przetargi
Jednostki podległe
Referaty
Budżet i finanse
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Kontakt
Udostępnianie informacji
Oferty inwestycyjne
Wybory i referenda
Konsultacje
Współpraca z NGO
Ponowne wykorzystywanie
Petycje
Dostępność
Projekty realizowane ze środków Funduszu Inwestycji Lokalnych
Projekty realizowane ze Środków Państwowego Funduszu Celowego
Projekty Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Poprawa efektywności energetycznej budynków
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Uchwała RIO o projekcie uchwały WPF na lata 2024-2037
» Uchwała RIO o projekcie budżetu gminy Wyszki na rok 2024
» Zarządzenie w sprawie projektu WPF na lata 2024-2037
» Zarządzenie projekt budżetu gminy Wyszki na 2024 rok
» Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania budowa budynku terapeutyczno-edukacyjnego w Topczewie
  • Władze
  • Wójt Gminy
  • Zarządzenia i inne akty prawne
  • Zarządzenia Wójta - 2005 rok
  • ZARZĄDZENIE NR 176/05 Wójta Gminy Wyszki z dnia 28 września 2005 roku w sprawie powołania stałej Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania

    ZARZĄDZENIE NR 176/05
    Wójta Gminy Wyszki
    z dnia 28 września 2005 roku
    w sprawie powołania stałej Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie Ustawy o zamówieniach publicznych.


    Na podstawie art.31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj.: Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 20a ust.1 ustawy z dnia 10 czerwca 1994 r. o zamówieniach publicznych (tj.: Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz.664) oraz § 2 ust.1 , § 4 ust.1 i 4 Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowych zasad powoływania członków komisji przetargowej oraz trybu jej pracy (Dz.U. z 2002 r., Nr 82, poz.743) ustalam, co następuje:

    § 1


    Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w składzie:
    1) Kazimierz Tymosiak - Przewodniczący Komisji Przetargowej
    2) Piotrowski Aleksy - Sekretarz Komisji
    3) Kamil Kalinowski - Członek Komisji
    4) Jadwiga Borowska - Członek Komisji
    5) Anna Wiercińska - Członek Komisji
    6) Alicja Falkowska - Członek Komisji
    7) Franciszek Baranowski - Członek Komisji

    § 2


    Komisja Przetargowa rozpoczyna prace z dniem powołania.

    § 3


    Postanowienia ogólne:
    1) Komisja jest zespołem pomocniczym powołanym do oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert.
    2) Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
    3) Pracą Komisji kieruje Przewodniczący Komisji.
    4) Członkowie komisji składają, niezwłocznie po zapoznaniu się z oświadczeniami lub dokumentami złożonymi przez dostawców lub wykonawców, w celu potwierdzenia spełnienia stawianych im warunków pisemne oświadczenia o zaistnieniu lub braku istnienia okoliczności o których mowa w art. 17 ust. 2 Prawa zamówień publicznych.

    § 4


    Do zadań Wójta należy:
    1) odebranie oświadczeń członków komisji o zaistnieniu lub braku okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych,
    2) wyłączenie członka komisji z dalszego udziału w postępowaniu w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących wyłączenie jego, określonych w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych,
    3) udzielanie wyjaśnień treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    4) powołanie biegłych, jeżeli zamówienie wymaga wiadomości specjalistycznych,

    § 5


    Do zadań Przewodniczącego Komisji należy:
    1) wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
    2) podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
    3) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
    4) informowanie Wójta Gminy o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

    § 6


    Do zadań Sekretarza Komisji należy prowadzenie dokumentacji postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego

    § 7


    Do zadań komisji należy :
    1) dokonanie otwarcia ofert,
    2) ocena spełnienia warunków stawianych dostawcom lub wykonawcom,
    3) przedstawianie propozycji wykluczenia wykonawcy w przypadkach określonych w Prawie zamówień publicznych,
    4) przedstawianie propozycji odrzucenia oferty w przypadkach określonych w Prawie zamówień publicznych,
    5) ocena ofert niepodlegających odrzuceniu ,
    6) przedstawienie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej,
    7) wystąpienie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
    8) wystąpienie z wnioskiem do Wójta Gminy o powołanie biegłych w przypadku, gdy do prawidłowej oceny ofert lub innych czynności wymagana jest wiedza specjalistyczna.

    § 9


    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


    Data wprowadzenia: 2006-03-16 1337
    Data upublicznienia: 2006-03-16
    Art. czytany: 3324 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Andrzej Niewiński
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    URZĄD GMINY
    WYSZKI

    ul. Piórkowska 2
    17-132 Wyszki
    tel. (85) 730 58 90
    fax (85) 730 58 99

    GODZINY OTWARCIA:
    Poniedziałek- Piątek
    730 - 1530



    ______________________

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza

    ______________________


    cyfrowy urząd

    >>> Urząd Gminy Wyszki <<<