ZARZĄDZENIE NR 235/06 WÓJTA GMINY WYSZKI z dnia 7 sierpnia 2006 r. w sprawie organizacji i zasad przekazywania
ZARZĄDZENIE NR 235/06
WÓJTA GMINY WYSZKI
z dnia 7 sierpnia 2006 r.
w sprawie organizacji i zasad przekazywania informacji publicznych do Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wyszki
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203 i Nr 167 poz. 1759 oraz z 2005 r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1475) i art. 4 ust.1, pkt.1, 4, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198, z 2002 r. Nr 153, poz. 1271, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 i z 2005 r. Nr 64, poz. 565 oraz Nr 132, poz. 1110), zarządzam co następuje:
§ 1. Powierzam Panu Andrzejowi Niewińskiemu obowiązki administratora strony Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wyszki.
§ 2. Do głównych zadań administratora należy:
1) przekazywania ministrowi właściwemu do spraw administracji publicznej informacji niezbędnych do zamieszczania na stronie głównej Biuletynu oraz powiadamiania ministra o zaistniałych zmianach,
2) określenia struktury strony BIP,
3) koordynowania wszelkich czynności w zakresie publikowania informacji,
4) przydzielania haseł dostępu do edycji poszczególnych stron dla realizatorów,
§ 3. Administrator odpowiada za właściwe wypełnianie treścią Biuletynu Informacji Publicznej.
§ 4. Odpowiedzialnymi za przekazywanie informacji z zakresu realizacji swoich zadań są kierownicy referatów, Kierownik USC oraz pracownicy zatrudnieni na samodzielnych stanowiskach pracy w Urzędzie Gminy.
§ 5. Za redagowanie treści informacji podlegających umieszczaniu na stronach Biuletynu Informacji Publicznej wynikającej z działalności komórek organizacyjnych odpowiedzialni są pracownicy wytwarzający dane informacje.
§ 6. 1. Zakres publikowanych informacji określa ustawa o dostępie do informacji publicznej.
2. Informacje, o których mowa ust. 1 winny być przekazywane administratorowi w wersji elektronicznej, w terminie 3 dni od daty powstania informacji.
3. Informacje dotyczące przetargów, ogłoszeń itp. powinny być przekazywane niezwłocznie po ich wytworzeniu i przed datą ogłoszenia.
4. Zmiany do zamieszczonych już informacji przekazuje się administratorowi najpóźniej 2 dni od daty powstania zmiany.
5. Każdy przeznaczony do publikacji dokument winien zawierać informację o osobie, która wytworzyła informację oraz ponosi za nią odpowiedzialność.
§ 7. Administrator otrzymaną informację winien zamieścić w BIP nie później niż w terminie 2 dni, od daty jej otrzymania.
§ 8. 1. Zobowiązuje się kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Wyszki do należytej realizacji zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.
2. Kierownicy jednostek organizacyjnych ponoszą odpowiedzialność za umieszczane treści i aktualizację strony BIP jednostki.
§ 9. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 10. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Data wprowadzenia: 2006-10-10 1302 Data upublicznienia: 2006-10-10 Art. czytany: 3240 razy
|
|