W Urzędzie Gminy Wyszki prowadzone są następujące rejestry:
I. Referat Organizacyjny:
1) rejestr uchwał rady gminy
2) rejestr przepisów gminnych
3) rejestr interpelacji i wniosków radnych
4) rejestr wniosków i opinii komisji
5) rejestr zarządzeń wójta
7) rejestr skarg i wniosków
8) rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
9) rejestr pobytu czasowego cudzoziemców
10) rejestr wyborców
11) ewidencja ludności
12) rejestr i ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych.
13) rejestr zaświadczeń i zawiadomień z zakresu wydanych dowodów osobistych.
14) rejestr przedpoborowych
15) wykaz osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej
16) rejestr ochotniczych straży pożarnych
III. Referat Gospodarki komunalnej i budownictwa:
1) rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
2) rejestr wniosków o sporządzenie lub zminę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
3) rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
4) rejestr wydanych decyzji o ustaleniu warunków zabudowy
5) ewidencja działalności gospodarczej
6) ewidencja przedsiębiorców, którym zostały wydane zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
III. Referat Finansowo - Budżetowy:
1) ewidencja podatników
Data wprowadzenia: 2007-03-24 1549 Data upublicznienia: 2007-03-24 Art. czytany: 5631 razy